piątek, 24 lutego 2012

Sparing z Czarnymi Czarnówko odwołany. Gramy na orliku z Orłem Żelechowo

Zima nadal nie odpuszcza, prognozy pogody złe i kolejny z zaplanowanych sparingów przedsezonowych stanął pod znakiem zapytania. Nie udała się próba przeniesienia najbliższego sparingu na sztuczną płytę do Gryfina. Nie wypaliła także opcja zmiany sparingpartnera na Pomeranię Gryfino. Drużyna ta nie załatwiła sztucznej płyty na Górnym Tarasie. Nie zaryzykujemy także grania na własnym boisku, gdyż prognoza pogody jest mało zachęcająca. Czarni nie są zainteresowani graniem na orliku, ale taką wolę wyraził Orzeł Żelechowo, który stawi się w porze planowanego meczu. Zbiórka przed meczem o 13.30 w szatni. Jednocześnie podjąłem działania, aby znaleźć przeciwnika na sztuczną w Gryfinie w tygodniu. Jednego już znalazłem, o czym już was poinformowałem.
Sparing z Orłem jest oficjalnym meczem. Przypominam, że obowiązuje usprawiedliwienie swojej absencji i potwierdzeniem udziału smsem lub mejlem.
Przypominam o treningach, które prowadzi Paweł Janiak w każdy wtorek i czwartek o godz. 18.00 na Orliku. Czekam na opinie i komentarze. Jak pojawi się jakiś inny pomysł, proszę także dzwonić pod 507-179-789.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz